piątek, 7 marca 2014

Czy skupić się tylko na rodzinie?

Chciałbym napisać o pewnym dylemacie odnośnie naszych poszukiwań genealogicznych. Otóż czy warto skupiać się na materiałach, dokumentach i metrykach dotyczących ściśle interesującej nas rodziny, czy też pisać i publikować wszystkie materiały dotyczące też innych linii i odgałęzień Strawińskich?
Wiem, że są tacy genealodzy, których interesuje tylko i wyłącznie ich rodzina. Ja należę widocznie do innej grupy, bo jestem zdania, że należy publikować wszystkie materiały. Mogą się przydać innych poszukiwaczom, którzy mogą znaleźć cenne nieraz dla siebie informacje...

4 komentarze:

  1. Proponuję publikować wszystkie materiały dotyczące też innych linii i odgałęzień Strawińskich. Mogą się przydać innych poszukiwaczom, którzy mogą znaleźć cenne nieraz dla siebie informacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem tego zdania. Przy poszukiwaniach często trafia się na perełki takie "nie nasze", a warte pokazania.
    Józku- podaj maila, to prześlę Ci moje drzewko Rudnickich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie- zefir454@gmail.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, od jakiegoś czasu poszukuję chociaż cienia informacji o rodzinie Sieniawskich z Litwy, na stronie http://historicus.pl.tl/Genealogia-Strawi%26%23324%3Bskich,-Niewieras%F3w,-Gejn%F3w-z-Litwy-.-.htm - mignęło mi to własnie nazwisko. czy dysponujecie Państwo jakimiś informacjami na temat tejże rodziny???? Byćmoże to ci, których szukam. Pozdrawiam i prosze o kontakt annaantosiewicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń